İzleyiciler

7 Ağustos 2012 Salı

vintage çantam

Biliyorsunuz son zamanlarda vintage olan herşey çok ama çok moda oldu.Başta benim de hiç ama hiç tarzım değildi.Ama taa ki bende ona uyana kadar(:
Postunu yapıp yapmama konusunda biraz kararsız kaldım.Ama aldığım çantayı size göstermek istedim.
Siyah küçük ama içine cep telefonumu,selpaklarımı,kalem,not defteri ve bir iki makyaj malzememi rahatlıkla içine atacağım büyüklükte bir çanta(:
Ben büyük içine birçok şeyi rahatlıkla doldurabileceğim kısa tabirle bavul çantaları çok seviyor ve kullanıyorum.Hatta fazlasıyla kullanışlı buluyorum.Öğrenciyseniz siz de benim gibi bavul çantalar tercihiniz olmalı.Ama kibar hanım hanımcık giyinmeyi gerektiren yerlerde o çantalarda pek elbiselere uymuyor(:
Bu arada kendi kullanma sebebimi de açıklamış oldum(:




içinin fotoğrafını çekmedim çünkü siyah olduğu için pek flashta da kendini belli edemedi.
Ama küçük bir gözü var(:
Ben beğendim umarım siz de beğenmişsinizdir(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder