İzleyiciler

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Golden Rose silky touch 203

Dün kendime çok nude renkler içeren bir far paleti almak istiyordum. Çünkü bence pembe, mor ya da yeşil,  mavi gibi renkler günlük bir makyaj için çok uygun değil. Dün birkaç yere bakacaktım fakat vaktim olmadı. Bugün dışarıya çıktığımda Gratis'e uğradım ama beni tatmin eden paletlerle karşılaşmadım ne yazık ki:/
 Daha sonra yanımdaki eleman dedi ( ona çok teşekkür ediyorum o olmasa ben bulamadım diye eve dönecektim ve bana hatırlattığı diğer herşey içinde sonsuz teşekkürler(: )  ; "neden CosmoHome ya da CosmoWorld'e girmiyoruz dedi?" O anda aklımda yokken birden CosmoWorld'e girdiğimizi hatırlıyorum. Çünkü ben Cosmohome çalışanlarının saçma sapan davrandıklarını birebir görmüş olduğum için oraya gitmeyi kafamda elemiştim. CosmoWorld'de gördüğüm kadına aradığım tonu söyledim. İlk önce bana bir palet önerdi. Ama paleti beğenmedim. Kullanabileceğimi düşünmüyordum günlük makyajımda.-Gittiğim amaçtan kendimi çok sapmamış görmek güzel.-
Golden Rose'un bu tekli farını oldukça çok beğendim. Çok hoş uçuk bir pembe. Aradığım bir renkti. Sadece bunu aldım makyaj adına bugün.Ve sizinle paylaşmak istedim. Ben oldukça beyaz tenli olduğum için tercihim kesinlikle mat far oluyor. Bulmak çoğu kez güç oluyor.Çünkü simli farlar almış başını gitmiş. Bugün önüm arkam solum sağım terracotta oldu.
Siz de eğer çok beyaz tenli iseniz benim gibi bu renk gerçekten tercihiniz olsun. Çantanıza çok kolay atabilirsiniz. Ve Golden Rose'un bu tekli far kapları Mac'in tekli far kabının bire bir aynısı. Ama paletler birbirlerinden oldukça alakasız.






 Swatch yapamadım tenimin üzerinde nasıl durduğunu. Sadece parmağımı batırdım. O da hemen rengini verdi sağolsun(: Bunu çekiyim ve ekliyim dedim. Farklı günlük makyajlar ve bana iyi günler(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder