İzleyiciler

25 Ocak 2013 Cuma

Yine Alışveriş(:



 New well/Ruj; Mat bi ruj, aynı zamanda benim için Nude bi ruj. Dudağımın renginde bi ruj olduğu için günlük hayatta bu renkleri kullanıyorum bu nedenle de almak istedim.Almak isteyenler için 10 numara.Bayılmadım kendisine aşk yaşamadık ama kullanabileceğimi sanıyorum.Umarım öyle olur(:

T.NARCİSSE/Göz kalemi; Belki bulursunuz diye numarasını da çektim. Güzel bir göz kalemi benim göz rengim yeşile dönük olduğu için günlük makyajda gözlerimi daha çok ortaya çıkartması için aldım. Ama göz renginiz ne olursa olsun gidebilecek bi göz kalemi gibi duruyor(:
Bu ara papatyalar,güller,karanfiller takıntı oluşturduğu için bende. Bende bu 2 küpeyi aldım. Kulakta gerçekten çok tatlı duruyorlar.  Maviş Bijüteri'den aldım. Sizde görürsünüz belki almak istersiniz diye düşündüm.(:

Avon/Makyaj temizleyicisi; Bunu çok sevdiğim bir ablam önerdiği için aldım. Göz makyajını çok kolay çıkarttığını söyledi bende ona itafen alıp deneyip kullanmak istedim.  50 ml lik bi ürü kullanırım diye düşündüm. Bi de çift bazlı bi makyaj temizleyicisi. pek fotoğrafta belli olmuyor ama(:
 Emotion/Asian Garden; Benim parfümlerim postumu okuduysanız bilirsiniz ki, ben çiçeksi kokuların hastasıyım. Bu yüzden Emotion'ın bu deodorantına bayılıyorum. Kokusu bi deodorant olmasına rağmen kalıcı. Ben bugün dışarıya giderken sıkmıştım ama şu saat oldu hala üzerimde. Bi deneyin birşey kaybetmezsiniz.
 Garnier/Kapatıcı Roll-on; Bunu markette satıyorlardı bende denemek amacıyla aldım. Ama bana açık tonu bile koyu geldi.-Düşünün o kadar beyazım-. Göz altı morluklarını alıp götüreceğini garanti etmeye çalışıyorlarmış. Sivilcelerimi de kapatıp,kurutacakmış.Bakalım hayırlısı(:





4 yorum:

  1. rujunu sevdim canım.. nerden aldığını da öğrenebilirsem denemek isterim ;)

    YanıtlaSil
  2. birlikte bakarız bebeğim bizim burada bir kozmetik satan dükkanından aldım(:Pembe ve tonları,kırmızı ve tonları,kahve ve tonları var.Gelirsen bakarız birlikte bebeğim(:

    YanıtlaSil
  3. Bu göz roll-on'u ilk kozmetik indiriminde alıcam.Blog çekilişimde son günler, senide beklerim.

    YanıtlaSil
  4. ben sadece göz altlarımdaki morluklar için kullanıyorum gerçekten çok başarılı(:

    YanıtlaSil