İzleyiciler

23 Ekim 2012 Salı

Catherine Arley











Öncelikle bu markanın ne kadar iyi ürünleri olduğundan habersizdim.Şans eseri hadi bi de bunu deniyim dedim ve aldım(:ojelerini aldım ardından bi de Allık aldım(:Şeftali tonları benim tercihimdir ya da daha çok toprak tonları.Ama benim gibi aşırı beyaz tenliyseniz ve makyajınız çok doğal dursun istiyorsanız.En doğalı şeftali tonları allıklardır ya da koyu pembemsi.Bu ayrımı yaparken dikkat etmeniz gereken tek şey vücut alt tonunuzdur.Benim Pembe değil alt tonum,Sarımsı bi renk.Bu nedenler şeftali tonlarını kullanıyorum ve etrafımdaki insanlarda yakıştırıyor.Bi de sürerken ne kadar abartmadığınız da önemli.Haddim olmayarak ufak bişiler söyemek istedim:)

2 yorum:

  1. allığın rengi çok güzelmiş numarası nedir? birde fiyatı?

    YanıtlaSil
  2. catherine arley 04 numara dynamic serisinden.
    çok uzun zaman oldu alalı ama çok pahalı olduğunu sanmıyorum(:

    YanıtlaSil