İzleyiciler

5 Ağustos 2012 Pazar

Deodorantlarım






Dolce Vita;
Ben bu deodorantı çok uzun zamandan beridir kullanıyorum.Ve yakın çevremden bu deodorantı beğenmeyen ya da hoş bulmayan bir kişiyle karşılaşmadım.Üzerindeki güller gibi kokan tam bir yaz kokusu.Diğer deodorantlarıma göre kendini daha belli eden ortaya koyan bir deodorant.Ben Watsons'tan almadım ama geçenlerde Watsons'ta gördüğüm için denemek isteyenler Watsons'a gidebilir.Ve benim bedenimde kalıcılığı ise genellikle tüm gün oluyor.
 Nivea deodorant;
Ben bu yaz en çok bu deodorantı kullandım ve tam dolu olan şişe Pflegt mild yazan yerde(:Kokusu bildiğiniz Nivea kokusu.Kremsi bir kokusu var.Krem kokusunu seviyorsanız ya da nivea kokularını gerçekten tavsiye ediyorum.Gerçekten bir ferahlık kokusu var.Ben kendi adıma şişeyi bitirince doğru kendisinden bir tane daha edinmek için aldığım yere doğru yol alacağım(:
Fa/Pink Passion;
Hayatımda kullandığım belki en en en kalıcı deodorant kendileri.Çiçek kokuları var içerisinde.(Ben galiba yazın sadece çiçek kokularını seviyorum.)Yine Fa'nın birkaç yıl önce çıkartmış olduğu Pink Paradish'in tamamen koku anlamında birebir aynısı.Şişesi de aynı ama onun üzerinde böyle çiçek resimleri yoktu.Glamour Collection adı altında Fa bunu çıkartmış.Galiba ismindeki değişim bundan kaynaklanıyor.Ben genel olarak kokusunun yaz aylarına uygun olduğunu düşünüyorum.Kendisi için çok çok hafif diyemem ama  ağır değil.Şişenin başlarındayım ama sonu gelir diye düşünüyorum(:
Fa/Natural;
Bu gerçekten ismi gibi doğal bir deodorant.Üzerindeki güller içinde de var.Biraz da sanki güzel sprey kokusu var.Bu güzel sprey kokusunu nasıl anlatabileceğimi size bilmiyorum.Çok,çok hafif bir koku olduğunu düşünüyorum.Çok fazla bir kalıcılığı yok.Gün içinde tazelemeniz gerekiyor tek dezavantajı bu sanırım bendeki.Hafifliği ve o ferah gül kokusu gerçek anlamda cezbedici.Denemenizi gerçek anlamda öneririm.

 Fa/Asia Spa;
Geçen yaz bu deodorantı aldığıma çok pişman olmuştum.Ve bitiremeyeceğimi düşünmüştüm.Ama bu yaz fikrim tamamen değişti.Ne oldu da fikrim değişti hiç ama hiç bilmiyorum.Sanırım beğenilerimde iki yaz arasında büyük değişiklikler olmuş(:İlk başta aşina olmadığım bu koku biraz bayıyordu beni.Çünkü daha çok fresh çiçek kokuları kullandığım ve sevdiğim için yaz için ağır buluyordum.Ama asya çiçeğinin kokusu hafif ama keskin bir hafifliği yok.Başlarda bu beni oldukça rahatsız etti. Ama artık bu keskin olmayan tavrı uçsuz bucaksızlığı artık seviyorum.Keskin kokudan kastım da şu;belirli hatlarla bir çizgi de belirli olan koku.Ve kalıcı bir deodorant.Denemenizi öneririm.Belki benim gibi belki sizinde kararınız değişir(:
 Nicole Paris;
Bu çok bilindik bir marka değil öncelikle onu söyliyim.Avrupa'da küçük bir parfümerinin çıkarttığı bir deodorant büyük ihtimal.Keşke internette bulunabilecek bir deodorant olsaydı ya da ben İstanbul'da bu kokuyu bulabilseydim.Bu deodorant için sadece bunu istiyorum.Benim hayatımda kullandığım en en en güzel belki de deodorant.Dibinde 3-4 sıkımlık kaldı ve ben buna altınmış gibi bakıyorum inanın.Müthiş bir çiçeksi kokusu var.Üzerinde floral yazıyor zaten anlamışsınızdır(:Elimde bir imkan olsa ve hepinize koklatabilsem o kadar yani.Çok tatlı bir şişesi var bence.Küçük çantalara atarken de gerçekten iyi.Umarım bu kokuyla tekrar karşılaşırız(:
 Avon/be spontaneous;
Bu Nicole'ün kokusuna oldukça benziyor.Onun gibi çiçeksi,Ferah.Ama ona göre biraz ağır.Ve sanki be spontaneous'ta biraz sabun kokusu var. hijyen karışmış bir çiçeksilik var(:Oldukça fazla kullandım.Hatta etiketi çantamda çıkmaya başladı.Sadece 2 sıkımlık kalmış.Ve bu yaz bence bu biter.Nicole'e benzediği için daha sonra belki alabilirim.Avon ürünü olduğu için kolayca bulabileceğinizi düşünüyorum.Deneyin birşey kaybedeceğinizi düşünmüyorum.
 Woods Flowers/Morning Glory;
Bu deodorant yine çiçeksi.Çok ferah bir kokusu yok.Tam bir yaz kokusu diyemem.Ama ben bunu geçen gün bitirdim.Şunu söyleyebilirim hakkında.Çok farklı bir kokusu var.Tanıdık olmadığım koklamadığım bir kokusu var.Evet şişesi oldukça çirkin.ve tanıdık bir marka değil ama iltifat aldıran bir koku.Nicole ve be spotaneous'a göre daha ağır ama inanılmaz kalıcı.Mesela bir t-shirt giyiyorsunuz.O t-shirt'ü yıkamadığınız sürece kokusundan birkaç gün geçsede kurtulamıyorsunuz.Bulursam tekrar alırım büyük ihtimal.Çünkü beğendiğim bir koku.


okuduğunuz için teşekkür ederim(:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder