İzleyiciler

7 Ağustos 2012 Salı

Yeni Ayakkabım

Şunu belirtmeliyim ki;bu ayakkabıları kesinlikle bir ayakkabıya ihitiyacım olduğu için almadım.İhtiyacım olmadığı gibi  rengi de herşeye uyacak bir ayakkabı değildi benim için.Ama bana denerken çok hoş,hoşumsu,hoşumtırak geldi.Ve aldım(:Mağazadaki adam da oldukça tercih edildiğini ve çok satıldığını mağazadaki stokta kalan tek ayakkabıyı da benim aldığımı söyledi.-Kendimi Cinderella sanmadım diyemem(:-Gerçekten alan herkese tek tek hak verdim.Bi kere dolgu topuk oldukça rahat.Ayrıca tabanında new missi shoes yazan yer de dahil olmak üzere içi komple pamuklu.O yüzden sanki kendinizi pamuklara sarılmış gibi hissediyorsunuz.Boyum kısa bu yüzden topuklu beni olduğumdan daha iyi gösteriyor.
Şimdilik ayakkabımla yaz sonuna kadar mutlu olacağımı düşünüyorum(:








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder