İzleyiciler

4 Ağustos 2012 Cumartesi

Parfümlerim

Ben kullandığım parfümleri ve hakkında ne düşündüğümü sizlerle paylaşmak istedim.Çünkü ben kullandığım ya da kullanmadığım parfümler hakkında birşeyler okumayı dinlemeyi çok seviyorum.Ve başkalarının beğenilerini merak ediyorum.Çok gerekli birşey mi başka insanların ne düşündüğü?Hayır ama gerçekten bunu seviyorum.Bi nedeni de yok(:


İlk parfümüm Avon/make me wonder;
bu parfümü çok seviyorum.bayağı bayağı da bitirmeye yaklaştım.Fotoğrafta belli oluyor mu bilmiyorum ama işaret parmağımı yatay olarak koyduğumda onun kalınlığında kaldığını görüyorum.Gelelim kokusuna,kokusu böyle şekerimsi sadece bu parfümü böyle anlatabiliyorum(:Beni baymıyor ve sıkmıyor.Kokusu da oldukça kalıcı en yoğun günlerimde bile eve döndüğümde hala üzerimde kokusu kalıyor.Bu da benim için oldukça büyük bir "artı" ve şişesini çantamdan inanın çıkartmıyorum.Evet biliyorum çok bilindik ve kullanılan bir koku ama ben çok seviyorum.Bu arada kutusunu bir köşeye attığım için gösteremedim kusura bakmayın.Ayrıca satın almak kokusuna bakmak isteyenlerin kolayca ulaşabileceği bir parfüm bence fiyatı da oldukça uygun.


bir diğer parfümüm de yine Avon/CRYSTAL Aura;
Bu parfüm make me wonder kadar kullandığım bi ürün.Kokusu;Baharatlı,çiçekli (çiçek olarak galiba leylak gibi kokuyor tam emin değilim.)ve çok hafif tarçınımsı bir kokusu var.Ama ben burdayım diyen bir kokusu var.İlk sıkıldığı zaman ağır duran sonra kokusu yavaş yavaş açılınca bence güzelleşen bir kokusu var.Hatta beğenmeyenler kokusu açılınca beğeniyorlar ve değişik birşey mi kullanıyorsun diyorlar.Ama hala kokusunu herkesin beğenebileceğini düşünmüyorum .Çok fazla kullandığım için kutusunu attım.Ama kendi ismine yakışır bir şişesi var.Şimdiye kadar kullandığım parfümlerin arasında en süslü şişenin onun olduğunu düşünüyorum.Bitmesine oldukça var.Bu yüzden kolay kolay biteceğini düşünmüyorum.Bittikten sonra daha farklı kokulara yönelmeyi düşünüyorum.Ve birine bittikten sonra almayacağım dedim ama ondan gizli alabilirim(;Hakkında düşündüklerim bu.Crystal'in kokusu bu arada oldukça kalıcı.



Shirley May/CONTACT;
Türkiye'de yaşayan arkadaşların bu isimi pek duyduklarını sanmıyorum.Ama arama motorunda Shirley May parfümlerini ararsanız bulabileceğinizi düşünüyorum.Ben Shirley May'in 2 tane parfümünü alıp kullandım.Ve ikisi de birbirinden güzel ve sade kokular..Eğer farklı hafif baymayan bir parfüm seçecekseniz Contact çok hoş bir parfümdür.Tavsiye ederim.Ben bir dönem bu parfümü fazlasıyla kullandım Bende bu güzelliğin iki büyük eksisi var biri kapağı çok hafif bir plastik bu nedenle çantama atamıyorum kutusuyla beraber atmamı gerektiriyor.Ben de bunu sevmiyorum.2.büyük eksisi de kokusunun çabucak uçması ki bence bu 1.sinden daha büyük bir eksi.Ama genel olarak hoş ayrıca lisede çok sevdiğim geometri hocamın kokusuna birebir benzediği ve hep hatırlattığı için bu kokuyu bir ayrı seviyorum.Şişesi sade ve güzel kalp şeklinde sarmallaşıyor kalp şekli daha sonra.Deodorant kullanmasaydım sürekli bu yazın favorisi olurdu.

Shirley May/Love Affair;
Bu da benim kullandığım ve bayıldığım 2.Shirley May parfümüm.Bu parfümü Contact'a göre oldukça çok kullandım.Ve bilindik bir koku olmaması dolayısıyla daha çok kullandığım,Contact'a göre kokusunun daha kalıcı olmasına hayret ettiğim bir parfümdür.Yapı olarak her ikisi de aynı ama kalıcılık bakımından ayrılıyorlar bence.Çok özel günlerde tercihimdir Love Affair.Koku olarak bir benzetme yapamıyorum.Çiçek kokuları var.Ben birkaç çiçeğin karışımı olduğunu düşünüyorum.Fotoğrafta çıktığından daha kırmızı parfum kısmı.
Çok hoş ve iltifat alacağınız bir parfüm.Çünkü bunu sürdüğümde kokumla ilgili iltifatlarla oldukça karşılaştım.Tavsiye ediyorum bulun ve alın.Pişman olmazsınız.

Avon/SCETİNİ plum twist;
Bu gayet hoş bir parfüm böyle tatlı pembe bir sakız kokusu gibi.Yine şekerimsi bir kokusu var.Make me wonder'ın biraz daha hafif kokanına benzetebiliriz.küçücük bir şişesi var bu yüzden çantaya atmak oldukça kolay.kapağı sıkı kapandığı için dökülme olayı yok.Biraz teenage bir kokusu var itiraf etmem gerekirse.Hatta kutusunun biraz çocuksu olduğunu da söyleyebilirim.Ama şeker gibi kokmayı sevenler,şekerli sakız kokusunu sevenlerin ben bir kez koklaması gerektiğini düşünüyorum.(:

Aromel BELLİSSİMA;
itiraf etmem gerekirse başta kokusunu hiç algılayamadım.Çünkü hafif değil,ağır değil çok ortada bir koku.Bu netliğe kavuşturamadığım kokuyu ilk başta hiç sevmedim ve kullanmak istemedim.Ama şu anda kokusu hakkında gayet iyi şeyler düşünüyorum ve tavsiye edebileceğim bir koku.İnternette de bayan parfümü olduğunu belirtiyorlar ama ben onlara katılmıyorum.Unisex bir koku olduğunu düşünüyorum.Çiçek kokusu sevmeyenler,baharat kokusu sevmeyenler,şeker kokusu sevmeyenler bu parfümü kullanabilirler.Tam onlara göre ve bence kızlar eğer erkek arkadaşınız varsa onunla beraber bir parfüm kullanmak istiyorsanız da Bellissima tam sizlik(:

BURBERRY;
Burberry'nin başarılı bulduğum kokusunun tamamen hafif olduğunu düşündüğüm bir parfümü.Bi kere bayıcı bir etkisi bende olmadı..Sadece kalıcı bulmadım bu bendeki tek eksisi ve oldukça fazla kişi de bu parfüm var.Ama bence çok doğal kokusunu.Anlatamıyorum parfümü ama steril kokuyor,hijyen kokuyor ve elimdeki bir kaç parfümü bitirdikten sonra bu parfümü bitirip hemen hemen başka Burberry kokularını kullanmak istiyorum.Gayet başarılı bir parfüm çıkartmışlar çünkü.

BLAK XS/paco rabanne;
ilk başta bu parfümü ağır bulmuştum.Ağır kokuyor gibi gelmişti.Ama kokusu biraz geçtikçe daha iyi ve daha hoş koktuğunu anladım.Hoş bir şişesi var.Ayrıca kalıcı bir kokusu var.Yaz aylarında kullanımını uygun bulmuyorum ama kışın tercihim olacağını düşünüyorum.Ben yazın hafif çiçeksi ya da kremsi kokuların daha iyi olduğu olduğunu düşünüyorum.Çünkü yaz adı üzerinde yaz yani(:

Hugo BOSS;
Bu gerçekten benim kokum.Çok steril,çok temiz,çok hijyenik kokuyor.Bu arada tam bir yaz kokusu.Bana bu parfüm Avusturya'dan geldi ama Türkiyede'de makul bir fiyata satıldığını sanıyorum.Umarım öyledir.Daha önce hiç bu parfümü kullanmamıştım.Ve gerçek anlamda BA-YIL-DIM.Gerçekten yaz aylarında deodorant yerine birşey kullanmak istesem tercihim bu parfüm olurdu.Kalıcılığı çok az üzüldüğüm konu sadece bu.

CASMİR/Chopard;
bu parfüm benim gerçekten feminen bulduğum bir parfüm.Müthiş tatlı vanilyamsı ama tam bir vanilya kokusu da değil.Anlatamayacağım kadar tatlı bir kokusu var.Koklamayan varsa koklamasını şiddetle tavsiye ederim.Ben verdiğiniz paranın kesinlikle değeceğini düşünüyorum.Güzel bir kalıcılığı var.Ben şöyle kullanıyorum bu parfümü;Kulaklarımın arkasına bir kere fıslatırım.O zaten fıslattığında kendini belli ediyor.
Son olarak genç kızlara uygun bir koku olduğunu düşünmüyorum.Orta yaşlı bayanlara daha çok yakıştırıyorum(:


CHANEL/COCO Mademoiselle;
Galiba fotoğraf makinesi turuncu çıkartmış.Ama rengi daha çok mercan rengi.Şişesi ufak geldi bana ama müthiş zarif.Feminen ama kendini ön plana çıkarmayan bir feminenliği var bu yüzden genç bayanlara tavsiye edebilirim.Umarım en kısa zamanda Paris'ten yeniden gelir ve ben bu güzel kokunun tadını çıkartabilirim.Gerçekten bir ömür boyu kullanılabilecek bir kokusu var çok hafif.Tek problem kalıcılık.
Bende de şöyle bir durum var günün sonunda hala kokuyor olmak istiyorum ve Chanel'de bu yok:/



şimdilik bu kadar okuduğunuz için teşekkürler.
Yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim.
Mutlulukla,sağlıkla,güzel kokularla kalın(:


2 yorum:

  1. Armani she parfümü hakkında ne düşünüyorsunuz bilgi verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. bence güzel bir parfüm fakat bana göre kadınsı ama bu tarz kokulardan hoşlanıyorsanız tabii ki alın derim(:

    YanıtlaSil