İzleyiciler

17 Mart 2013 Pazar

yeniden(:

Alışveriş yaptım fotoğraflarda ne varsa aldım.Öncelikle şu gördüğünüz sallantılı küpeleri aldım.Bi benim böyle küpem yoktu artık benimde var.Güller,kelebekler,nazar boncukları.Bazılarından 2-3 tane aldım aynısından bi daha bulamam alamam falan diye.Ne olacak bu halim hiç bilmiyorum.Güle güle takarım inşallah(:



Abartıp 2 tane almışım yine(:


Nivea Sabun;Aldım ama hiç memnun kalmadım.Ama çooook güzel çiçek kokuyor bu nedenle artık banyoda kullanma kararı aldım.Bitince Nivea sabunlara hiç bulaşmam sanıyorum.Suratımı gereksiz bi şekilde yağlandırıyor 2-3 saat içinde.

Dove Sabun;Bunun tek eksisi göz bölgemi fazlasıyla yakması.Onun dışında içindeki partiküller peeling görevini yapıyorlar ve bunu suratınızı çizmeden yapıyorlar.Bayılmadım ama fena da değil hani(:
Yeni kupalar.Bunlar 14 şubat temalı.Ben almadım Anneciğimden hediyeler,fotoğraflarını koymak istedim. Sizce de çok tatlı değiller mi?(:
Yeni kullanmaya başladım.Şu ara mutlu bi beraberliğimiz var.Hayırlısı(:
Bunları Beğenerek aldım.Önce almayıp bijuteriden çıktım sonra bu bebekler için geri döndüm ve aldım.Yine bu bebekler sayesinde iltifat aldım(:






Yine küpe aldım çok aldım hep aldım(:


Lady Rose/122 numara;Deli gibi güzel bi rengi yok mu?(:

 
Veita/Şeftali çiçeği/221 numara;Benim artık günlük makyajımda olmazsa olmaz birşey(:

Julian Maskara;Hiç umduğum gibi değil ama kullanılamayacak kadar da kötü değil(:




2 yorum: